Då ska vi se. Ett paket fick jag i dag.

Vad har vi i paketet då?

Jee en pilatesboll och träningsprogram. Kanske jag också kan få en sådan mage, i mina drömmar i alla fall.
dannipaalosmaa.com
Då ska vi se. Ett paket fick jag i dag.

Vad har vi i paketet då?

Jee en pilatesboll och träningsprogram. Kanske jag också kan få en sådan mage, i mina drömmar i alla fall.
Får man va nyfiken och fråga varifrån och hur många euron? Har själv länge funderat på en sån boll, och en träningsdvd till vore ju inte helt fel :)
GillaGilla
Jag skulle gärna berätta men jag fick hela paketet i gåva faktiskt :) Så tyvärr vet jag inget annat än att jag har en snäll mormor! Jag måste väl börja jumppa snart. Pust.
GillaGilla