Det känns varje gång så jobbigt när bloggen och mitt bloggande blir ifrågasatt. Varför bloggar du? Vem skulle vilja skriva en blogg öppen för alla? Vad skriver du om som är så intressant för andra?Vem skulle vilja läsa om ditt liv? I går var det min tur att svara på frågorna. Men vad svarar man? Bloggen är ju liksom min bebis, varför måste jag försvara den? Men ni kan vara lugna, jag försvarade mig, min blogg och bloggandet överlag riktigt bra. Nu kan vi alla fortsätta som vanligt. Puh.
eh… wtf?? :/Fortsätt du skriva bara… roligt att snoka lite i andras liv tycker jag ;) O garanterat har du ett eget filter som säger vad är FÖR privat. Nåja, min åsikt…
GillaGilla
Jo, jag fortsätter helt som vanligt eftersom jag ÄLSKAR att blogga och ÄLSKAR min blogg! :)
GillaGilla
Tycker oxå om din blogg!!!
GillaGilla
Tusen tack :) Jag tycker att det är roligt att du läser min blogg!
GillaGilla