Efter en god natt

Godmorgon på er alla! Jag har redan hunnit vakna och snarka (nästan) mig igenom ett 20 minuters pilatespass. Om det inte hade varit stormiga meter per sekund i natt så hade jag faktiskt sovit riktigt gott. Bäddade rent i sängen i går kväll. Visst håller ni med om att man sover bäst då det är renbäddat. Och att dessutom ha 120 cm för sig själv är ju ren lyx efter att ha delat samma mängd cm med P hela sommaren. Medger dock att jag hellre sover på lite färre centimeter om jag får vara med P. Nu skall jag kämpa mig igenom den här dagen. Bland annat står höstens första föreläsning på schemat, därutöver vet ni säkert vad jag håller på med. Rätt, skriver!
 

Mina skönaste lakan, rosa och allt. Hoppas mamma inte får spader nu, för skruttigt är det ju. Men hon visste nog redan att jag inte manglar mina lakan.

 

Lämna en kommentar